Peki ya siz? Kimin için yaşıyorsunuz?!

   Kimin için yaşıyorsunuz? Ciddi soruyorum, kimin için? Mesela yaptığınız şeyleri kimin için yapıyorsunuz? Hatta giydiğiniz kıyafetleri kimin için giyiyorsunuz, saç şeklinizi kimin için değiştiriyorsunuz, kimin için makyaj yapıyorsunuz,kimin için spor yapıyorsunuz? Ciddi soruyorum.Kendinize cevap verin bakalım... Kendiniz için mi yaşıyorsunuz?

  Çoğumuzun bu sorulara verdiği cevaplar var. Bir başka ikinci ,üçüncü kişilerden bahsediyorsunuz cevaplarınız da. Çok azımız bütün bunları kendimiz için yaptığımızı söyledi,kendi kendine... Peki söylenenlere kulak asmayanlardan mısınız? Hani birisi size kilo mu almışsınız dediğinde, bunu dert edip o akşam yemeğinde bir dilim ekmeği az mı yiyorsunuz? Onlardan mısınız?

    Anthony Hopkins'in, büyük oyuncu Anthony Hopkins'in ilginç bir hayat felsefesi var. İlginç de bir hayatı olmuş. İnmiş,çıkmış,dibe vurmuş,en yukarı çıkmış. Değişmeyen tek  işine olan aşkı ve titizlenmesi olmuş. Özel hayatı batmış zaman içerisinde. Ama hayat felsefesi ve bakış açısı sanırım düşündürücü.

   Benim hayat felsefem şöyle diyor Anthony Hopkins. İnsanların ne yaptığı hiçbir şekilde beni ilgilendirmiyor. Benim ne yaptığımda hiçbir şekilde insanları ilgilendirmiyor ve ya ne düşündüğüm. Ben neysem oyum ve ne yapıyorsam onu yapıyorum.

    Hiçbir şey beklemem ve her şeyi kabul ederim beklentilerim çok düşüktür. Ve bu hayatı çok daha kolay,çok daha yaşanılır kılar diyor.

   Peki ya siz? Cevabını artık kendinize verin, kimin için yaşıyorsunuz?






Yorumlar